Ik heb in oktober mijn abonnement van online via kpn opgezegd. Mijn contract eindigde op 30 november. Ik heb van online en kpn allebei een bevestiging gekregen dat ik per 1 december afgesloten zou worden. Op 2 december heb ik ook van online een brief gekregen dat ik per 1 december afgesloten ben. Ik ben inderdaad per 1 december van online afgesloten, zelfs het gratis account wat ze in zouden stellen is afgeloten.Maar de adsl lijn van kpn is afgesloten. Kpn heeft ook de kosten van adsl voor december en januari al geincasseerd (ik heb ook een telefoonnummer van kpn).Ik heb kpn hierover gebeld en zei zeggen dat online na de opzegging een annulering van de opzegging gedaan heeft, daarom heb ik nog signaal van kpn (ik kan er alleen geen gerbuik van maken omdat online wel afgesloten is).Daarna heb ik online gebeld met de vraag of dit zo is, zij zeggen dat ze niet geannuleerd hebben en dat kpn dit zelf gedaan heeft.Intussen heb ik al verschillende malen tussen kpn en online heen en weer gebeld en ik wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd.Inmiddels heeft ook online kosten voor december geincasseerd omdat kpn niet afgesloten heeft!!!!!
Wat moet ik doen? Ik weet neit meer bij wie ik terecht kan omdat ze me allebei naar de ander sturen en intussen wordt er niets opgelost en moet ik betalen terwijl ik netjes op tijd opgezegd heb inclusief bevestigingsbrieven. Ik word er echt moedeloos van.