BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met iPhone 8 plus

Bijdrage door gebruiker
16-11-2017
8 reacties
Ik heb sinds 22-9 de nieuwe iPhone 8 plus via t-mobile. Halverwege oktober werkt het bereik minder waardoor ik soms niet kon bellen of gebeld worden. Maar de t-mobile shop geweest gaven aan dat ik het netwerk moest resetten en het dan even moest aankijken. Sinds 26-10 kan ik helemaal biet meer gebeld of gebeld worden. Na contact met de klantenservice het advies gekregen om de Simkaart in een andere telefoon te doen en kijken of het dan wel werkt. Dit werkte dus kwamen ze tot de conclusie dat het aan het toestel ligt. Er blijken inmiddels meerdere mensen last van te hebben dat ze niet kunnen bellen en gebeld worden. Het forum van t-mobile staat er vol mee. T-mobile zelf blijft maar terug komen dat hun technische dienst het in onderzoek heeft en dat tot dat ze het probleem weten we moeten afwachten. Ze willen nu nog niet compenseren of een nieuw toestel geven. Ik kan ook niet van mijn abonnement af omdat de termijn verstreken is. Heb ik überhaupt nog rechten hierin? Of moet ik inderdaad blijven afwachten totdat t-mobile met een oplossing komt? Gr Kirsten.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.