Hallo zijn er soms meerdere mensen die problemen hebben met de toetselverzekeraar ACE/ Dynasure. Ik heb vorig jaar mijn abonnement verlengd bij T-Mobile en daarbij gelijk een verzekering afgesloten tegen schade, verlies, diefstal etc, de verzekering die T-mobile aanbied loopt via ACE/ Dynasure volgens mij gebruikt Vodafone deze nu ook (was ProAssist).
Nu gebruikt mij dochter deze telefoon en heeft hem een aantal maanden geleden laten vallen, zoals zo vaak gebeurt met een mobiele telefoon, toestel had een klein butsje aan de rand en onderaan een hoek, maar werkte verder nog zoals het hoorde. tot zo ver niks aan de hand dus.
Nu valt het toestel vlak voor de paasdagen uit en is met geen mogelijkheid meer aan te krijgen en nee geen lege accu. Dus contact opgenomen met T-mobile die wilde dat ik het toestel inleverde en op liet sturen vanuit de shop. Ik zeg ja maar heb een verzekering afgesloten, Oh maar dan wordt die binnen 24 uur omgeruild en moet u contact opnemen met ACE/ Dynasure.
Dus bellen met ACE/ Dynasure, alles doorgenomen aan de telefoon. Krijg ik de vraag of het toestel gevallen is, waarop ik heel naief antwoord "ja een maand of 4 geleden, maar tot vandaag geen problemen met het toestel". Vervolgens formulieren in moeten vullen alsof mijn hele huis leeggeroofd was en dit met foto's van het toestel terug gemaild naar ACE/ Dynasure. Na een dag of 3 de bevestigingsmail dat ze mijn mail ontvangen hebben. Nog weer een aantal dagen later het antwoord dat de claim is afgewezen omdat ik de schade niet binnen 24 gemeld zou hebben zoals in de polisvoorwaarden staat, dus vette pech en zoek het maar uit.
Na bellen met ACE/ Dynasure geen stap verder en T-mobile zegt ja staat in de voorwaarden uitvallen van toestel of wat dan ook wordt door hun vergoed, dus weer bellen met ACE. Nou mooi niet dus, dan maar weer na T-mobile. T-mobile stuurt het toestel op en gaat het regelen, vervolgens 3 dagen later als ik het toestel wil laten maken kost mij dit ongeveer 180 euro want het valt niet onder de fabrieksgarantie.
Om dus een lang verhaal kort te maken het toestel is nog steeds kapot, we zijn bijna 3 weken verder en zowel T-mobile als ACE/ Dynasure zeggen allebei zoek het maar uit het is niet ons probleem.
Wie heeft er nog tips of weet wat ik nu verder kan doen nog ?