BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Probleem met nle

Bijdrage door gebruiker
21-03-2017
4 reacties
Eind februari alles-in-een afgesloten bij NLE via internet. Enkele dagen later krijg ik een beter aanbod van mijn huidige provider en besluit daar te blijven. Via mijn NLE online geannuleerd binnen gestelde termijn van 14 dagen. NLE zou contact opnemen staat op de pagina na doorlopen opzegging. Geen reactie of bevestiging NLE. Nog een aparte mail gestuurd, geen reactie. Gebeld met klantenservice, antwoord na 10 minuten: " het zijn 2 afdelingen, die werken niet synchroon dus kan nog een paar dagen duren, komt goed. Wederom geen reactie. Afgelopen vrijdag weer gebeld. Na 20 minuten kreeg ik te horen dat men nooit een opzegging heeft ontvangen en het contract gewoon doorgaat. Ik heb de eerste betaling gelijk teruggehaald bij de bank en een klacht ingediend via email bij NLE over de gang van zaken. U raadt het al... Geen reactie. Hoe kom ik hiervan af en wat zijn mijn rechten als consument? Ik houd mij netjes aan de regels en NLE bedonderd de zaak.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.