BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Probleem met Lebara prepaid

Bijdrage door gebruiker
15-03-2016
96 keer bekeken
7 reacties
Goedemiddag lezers, ik heb probleem met mijn prepaid van Lebara die ik kan niemand SMS versturen weet eerst niet waarom en heb ook nooit geïnformeerd gekregen en ik heb nog genoeg saldo (meer dan 20 euro) op staan. Ik gebruik mijn prepaid erg weinig, ik verstuur alleen met SMS (nooit telefonisch bellen omdat ik slecht horende ben) en alleen voor noodgeval bijv. wi-fi internet doet het niet of ik ergens anders ben die heeft geen wi-fi verbinding bijv. bij mijn ouders. Op mijn telefoon is nog steeds telefoon netwerk signaal zichtbaar en ook saldo bekijken meer niet. Ik heb contact met Lebara genomen (via chat), daar beweren dat ik moet opwaarderen omdat ik mijn sim-kaart is tijdelijk bevroren (geblokkeerd) na 6 maanden niet opwaarderen? Waarom geblokkeerd? Dat is puur diefstal vind ik. Ik doe alleen opwaarderen wanneer mijn saldo op is zoals ik gewend ben. Ik heb gevraagd dat ik geld terug wil maar doen ze het niet en mijn gesprek is nog niet klaar, chat venster zomaar onbeleefd afgesloten door Lebara zelf. Ik heb chat geschiedenis in mijn e-mail box nog bewaard voor het bewijs. Met vriendelijke groet, Gamy
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.