BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Privilege

Bijdrage door gebruiker
09-01-2014
18 reacties
Tot op de dag van vandaag stuurt Privilege mij, ondanks dat er destijds, 6 jaar geleden, schriftelijk (inclusief afschrift van avo) is opgezegd, post op naam van mijn destijds overleden vrouw en tracht Privilege telkens weer abonnementsgeld te incasseren.
Telefonisch kontact met hen is bijkans nutteloos omdat word gesteld dat zij niets hebben ontvangen en er dus niets in hun administratie bekend is van enige opzegging.
Deze week wederom een brief gekregen op naam van mijn vrouw dat zij onlangs het lidmaatschap heeft verlengd, een goede keuze, stond er nog bij.

Wat een rampenbedrijf
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.