BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

pretium telecom

Bijdrage door gebruiker
23-04-2013
2 reacties
Mijn tante heeft toen ze 85 jaar was een Pretium abonnement aangesmeerd gekregen via de telefoon. Op 24-04 2012 is ze het bejaardenhuis in gegaan, dezelfde dag heb ik het abonnement opgezegd. Tot nu toe krijgt ze om het kwartaal nog steeds een rekening. Ik heb al een bezwaarbrief gestuurd (nooit ontvangen zeggen ze) en gebeld. Nu blijkt dat het woord opheffen gebruikt moet om het abonnement te stoppen, zodat ook de lijn en nummer afgesloten worden. Is het woord "opheffen" wettelijk verplicht ? Is het woord opzeggen dan niet voldoende ? Het lijkt er weer op dat woordspeling gebruikt wordt om verwarring te kweken.
Graag een reaktie,

Hartelijk dank

Allan Harris
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.