Recent vier maal een aangetekende brieven verstuurd via PostNL.
De eerste twee aangetekend naar een adres in Belgie, donderdag verstuurd, maandag aangekomen,
op zich prima ware het niet dat de trace&trace staakte vanaf de grens en ik pas op vrijdag bevestiging
kon krijgen van aankomst.
Vervolgens een week later een aangetekende spoedbrief naar hetzelfde adres in Belgie, vrijdag verstuurd,
dinsdag aangekomen, wederom geen track&trace gegevens en ik betaalde ruim 30 euro voor 'spoed', maar
de brief deed er precies even lang over. Verweer van PostNL: het adres was niet in een grote stad....
Een week geleden wederom een aangetekende brief, dit keer binnen Nederland, keurige track&trace,
maar de brief is afgegeven aan heel iemand anders op het adres en niet aan de geadresseerde, dus
geen juridisch bewijs dat de ontvanger de brief heeft gekregen.
Klagen bij PostNL op Facebook leverde bijzonder weinig op.
Kosten: totaal ca. 60 euro. Klagen bij PostNL levert flauwe smoezen en excuses op waar ik niets aan heb,
hoe krijg ik mijn geld terug ?