BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

polaroid tablet

Bijdrage door gebruiker
20-09-2013
7 reacties
Wij hebben vorig jaar een Polaroid tablet gekocht bij de karwei en nu wilde wij deze afgelopen zomer meenemen op vakantie.Dus na ongeveer 6 maanden maar weer eens opgezocht en wat bleek de batterij wilde niet meer opladen.Dus de tablet werkt alleen als de stekker in het stopcontact zit maar het snoer is heel erg kort hiervan.Dus terug gegaan naar de Karwei, zij hebben ingenomen om bij de fabrikant te gaan informeren.Helaas mevrouw de garantie van één jaar is verlopen dus deze tablet valt niet meer onder de garantie.Ze kunnen wel een nieuwe batterij leveren voor €9,00 maar om deze er in te zetten is heel kostbaar en kun je beter een nieuwe tablet kopen.Nu hebben wij deze tablet alleen in het begin regelmatig gebruikt en daarna is hij in de kast terecht gekomen.Het mag toch niet zo zijn dat deze na 18 maanden niet meer oplaad.Je hebt een bepaalde verwachting van een apparaat en wij dachten Polaroid dat is toch best een goed merk maar maar het apparaat doet totaal niet aan onze verwachtingen!Overigens de medewerkster bij de Karwei vertelde mij dat zij het zelfde probleem had met het tablet wat zij had aanschaft bij hun in de winkel.Kunt U mij zeggen of ik het recht heb om te zeggen tegen de fabrikant dat het apparaat niet aan mij verwachtingen voldoet en dat ik van hun verwacht dat zij hier iets aan moeten doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.