BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pleegt hi contractbreuk?

Bijdrage door gebruiker
07-12-2010
9 reacties
Al enige jaren ben ik een tevreden klant van HI. Tot een ruime maand geleden. Ik kwam toevallig op de website en hier zag ik tot mijn verbazing dat de verlengingstermijn wordt aangepast van 4 maanden naar 2 maanden. Naar mijn mening is dit contractbreuk om hier de algemene voorwaarden eenzijdig worden aangepast en dat is niet toegestaan. Hi moet al hun klanten PERSOONLIJK op de hoogte stellen van een wijzing in de algemene voorwaarden. Een kort berichtje op de site is dus niet voldoende. Verder moeten de klanten de mogelijkheid krijgen om hier al dan niet toestemming voor te geven. Wanneer een klant geen toestemming geeft mag hij/zij kosteloos het abonnement opzeggen. Ik zou in geen enkel geval toestemming geven voor deze wijziging. Ik heb al contact opgenomen met Hi, en zij beloven binnen 24 uur te antwoorden. Inmiddels zijn we al meer dan 24 dagen verder en ik heb tot op de dag van vandaag geen antwoord mogen ontvangen. sta ik (en alle andere HI klanten) in dit geval in mijn recht en pleegt Hi contractbreuk?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.