Goede vrienden van mij hebben al een aantal jaar een ADSL abonnement bij Planet Internet. Sinds 1,5 week geleden heeft deze familie bijna geen internet meer, de ene dag weer 1 uurtje.. en dan weer een paar dagen niet. Ik heb de instellingen etc gecontroleerd op de computer, maar volgens mij klopt hier alles van. Zij hebben een Speedtouch Home modem, en telkens wanneer de verbinding eruit ligt brandt alleen de power led, en het SYnc ledje knippert telkens groen. Naar mijn idee ligt dit probleem bij planet.
Vervolgens heb ik 2x de planet helpdesk gebeld, de ene meneer zegt dat het aan de netwerkkaart ligt (wat mij niet logisch lijkt aangezien de verbinding af en toe wel werkt) en een andere mevrouw zegt dat in het modem opnieuw moet installeren (wat volgens mij ook het probleem niet kan zijn). Met andere woorden, Planet ontkend dat het probleem bij hun ligt. Hierna heb ik het modem rechtstreeks vanaf de splitter aangesloten, en ook nog rechtstreeks vanuit de muur (alleen telefoon lijn)... maar toch nog hetzelfde resultaat.
Heeft iemand nog enige suggesties voor dit probleem, of weet iemand een manier hoe ik het Planet contract kan ontbinden (Aangezien dit loopt t/m 1 juli 2005) vanwege het niet leveren van een dienst waar deze mensen wel voor betalen.
Groet, Chantal