BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PCHulp no cure no pay

Bijdrage door gebruiker
16-12-2016
6 reacties
Mijn pc werkte niet meer dus ik belde met PChulp. Hun voorwaarde luidt, No cure No pay. De medewerker kon op afstand mijn pc niet overnemen dus ik moest de aan en uit knop indrukken voor 1 minuut, knop achter de pc uit en aan zetten, toen dat allemaal niet werkte vroeg hij een andere medewerker om hulp dus werd ik in de wacht gezet voor een poosje. Na ongeveer een minuut of 20 zei de medewerker dat hij me verder niet kon helpen en dat het "misschien" wel de harde schijf zou kunnen zijn die misschien kapot was. In mijn telefoonrekening is toen 24 euro afgeschreven. Ik heb gebeld met PChulp en die zeggen nu dat dat de "oplossing" was en dus geen geld retour. No cure no pay is dus wel een heel rekbaar begrip. Als de medewerker zegt, Gooi uw pc maar weg, dan is dat dus een oplossing en dus betalen. Ik vind het op z'n zachts gezegd heel vreemd. Wat raad u mij aan? Heb ik recht op geld terug?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.