BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PC Nederland

Bijdrage door gebruiker
06-09-2021
890 keer bekeken
10 reacties

Zijn er meer mensen die 'opgelicht' zijn door PC Nederland.

Mijn bejaarde moeder heeft aan de deur een handtekening gezet onder een contract van 119,95 per jaar voor ondersteuning aan de pc.

Terwijl wij als kinderen en kleinkinderen altijd alles voor haar regelen.

We kwamen hier pas in het 2e jaar achter (eind 2019) en hebben navraag gedaan.

Aangezien PC Nederland een door mijn moeder ondertekend contract konden sturen hadden we geen poot om op te staan.

Ivm een verhuizing ben ik hier destijds (eind 2019) ook niet verder ingedoken.

Wel heb ik het contract opgezegd en daarvan een bevestiging ontvangen.

Wat schetst mijn verbazing: aug 2021 wordt doodleuk opnieuw een jaar bedrag geincasseerd (voor een inmiddels opgezegd contract).

Navraag bij PC Nederland geeft als eerste reactie dat het een fout bij de ABN betreft (erg vaag allemaal).

Ik heb de incassomachtiging voor PC Nederland geblokkeerd, maar vertrouw er eigenlijk niet op dat ze neit met een slimme truuk ooit weer een poging doen. Heeft iemand advies hoe dit te voorkomen ?

Verder ben ik ook erg benieuwd wat Radar kan en wel doen aan deze in mijn ogen op zijn minst twijfelachtige werkwijze. Die akelig lijkt op die van PC direct die al eerder door Radar aangepakt is.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.