Hallo,
11 maanden geleden heb ik een relatief dure laptop aangeschaft bij Paradigit (ruim 900 Euro) van het merk Asus. Een merk dat hoog staat aangeschreven, bij een winkelketen die als beste is/was gewaardeerd?!?
Vrijwel direct na aanschaf van de nieuwe laptop begonnen de problemen met de laptop. De laptop is inmiddels al 5x opgestuurd ter reparatie, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. In tijd; 11 maanden geleden aangeschaft, +/- 8 maanden de laptop kwijt geweest ter reparatie. En het probleem is nog steeds niet opgelost!
De laptop is aangeschaft voor bedrijfsmatige doeleinden en mede daarom ook goed verzekerd. Echter heeft de verzekering geen toegevoegde waarde in dit verhaal omdat het nog steeds binnen de garantie valt.
Normaal gesproken, is mij verteld, is de policy dat na 4x reparatie een waardebon wordt aangeboden. Echter blijft het een spelletje tussen Paradigit en Asus, waar ik als klant totaal geen zicht en inspraak op heb. Nu is aangeboden de laptop opnieuw ter reparatie aan te bieden aan de fabrikant.
U begrijpt bij mij is de maat nu helemaal vol!! Ik heb mijn laptop nodig, het is niet voor niks aangeschaft. Echter word ik wel "tevreden" gehouden met een sterk verouderde leenlaptop van Paradigit. Deze is ontoereikend voor mijn werkzaamheden.
Met een klachtenbrief richting Paradigit heb ik al slechte ervaring. Deze wordt makkelijk afgedaan, oftewel de klant blijft in het ongewis achter.
Mijn vraag: Welke stap kan ik nu ondernemen om mijn recht te halen?
Alvast bedankt voor uw moeite!
Met vriendelijke groeten,
Terry