29-8 een oven besteld bij BCC met thuisbezorging. Echter dhl bezorgt het bij een servicepunt i.p.v. aan huis.
Ik kan het niet ophalen, dus pakket gaat retour.
Heb alles zelf moeten uitzoeken en totaal geen medewerking van BCC die ook nog aan het liegen is. Pakket ligt al ruim een maand bij hen, echter ik krijg het niet, ondanks dat ik het wil ophalen. Pakket en geld foetsie.
Nu heb ik bij bol.com een telefoon besteld, die in theorie 14 -10 geleverd zou worden.
Krijg ik weer een melding van dhl dat het naar een servicepunt gaat
Ik wilde dit wijzigen, maar kon allen bij de buren en om het huis! Maar niet bij mij persoonlijk.....
Vandaag contact gehad met dhl en die verwijzen natuurlijk naar bol.com!
Daar zijn ze niet echt slim.
Ik heb een screenshot van 16-10 waarop te zien is dat mijn pakket bij de bezorger is.
Nu is dat pakket ook foetsie en moet ik wachten tot onderzoek is afgerond
Waardeloos van alle betrokken partijen. Wat kan ik nu nog doen om mijn geld te krijgen?