BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Overstapservice T-mobile

Bijdrage door gebruiker
01-11-2021
9 reacties
Ben per 1-5-2021 overgestapt van Ziggo naar T-mobile Thuis met glasvezel. Glasvezel thuis aangesloten tot aan huis. Tijdens verkoopgesprek met T-mobile aangegeven dat ik er geen verstand van heb. Alles zou goedkomen werd mij verteld. Nu blijkt dat de aansluitingen en kabels bij mij thuis niet geschikt zijn voor glasvezel en dat deze vervangen moeten worden, tegemoetkoming van T-Mobile 20 euro. Ben ik hier niet mee akkoord gegaan. Veel gebeld en gemaild, krijg nergens reactie op. Totaal niet tevreden.

Vraag mag ik tussentijds het contract opzeggen omdat ik niet tevreden ben en alleen de tv in de woonkamer werkt?

Graag hoor ik of er nog meer mensen hiermee ervaring hebben.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.