ik ben stom genoeg ingegaan op de telefonische aanbieding voor surfen en bellen(extra) van orange op 18feben op tijd weer geannuleerd,21 feb,(ik zou 29 feb de nieuwe aansluiting krijgen)echter met het verzoek om mijn oude aansluiting gewoon door te laten gaan en ik zeg niet light op, wat doet orange?? sluit heel internet af op 28 feb.
ik bellen.... kon het regelen dat ik binnen 24 uur weer aangesloten werd, maar ja had dus niks, ik weer bellen, zei een ander dat het minstens 3 weken duurt voor ik een heraansluiting kreeg.
Ik heb per brief laten weten dat ik orange opzeg en geen heraansluiting meer wenste en dat ik overging naar het net.
bleek na 3 dagen dat internet weer werkte met horten en stoten en als ik de rauter en modum eerst af en aansloot had ik internet.
krijg nu brieven dat ik achterstallige kosten heb, want ik heb de maand maart terug laten boeken, had in feb geen internet meer.
het net zei dat ze me niet konden aansluiten omdat orange de link niet afsluit en overdraagt aan het net.
Ik zou aan het contract vastzitten die ik 4 jaar geleden aanging met toendertijd nog wanadoo( 4 maart 2004)
In hoeverre sta ik sterk wat betreft mn contract?? Orange heeft me afgesloten en daar had ik niet om gevraagd .dus wie pleegt contractbreuk? hoe lang van te voren moet je opzeggen?? was voor 4 maart al gebeurd.
wie weet hier een antwoord op, word er gestressd van.