BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opzeggen KPN vaste telefoon

Bijdrage door gebruiker
13-05-2011
3 reacties
sinds 30 jaar heb ik een telefoontoestel waarmee ik via een vaste KPN-lijn kan telefoneren. (bel-budget abonnement van € 21,90 per twee maanden.
Sinds ca. 7 jaar heb ik een ander telefoontoestel, met een ander telefoonnummer, waarmee ik via een modem kan telefoneren en internetten. Hiervoor heb ik een abonnement bij Telfort. Het KPN toestel gebruik ik nooit meer, ook al omdat ik ook nog een mobieltje heb. De abonnementskosten van de vaste KPN-lijn vind ik weggegooid geld en ik overweeg dit abonnement op te zeggen.
KPN zegt dat ik dan ook mijn internetverbinding kwijtraak. Telfort ontkent dit ten stelligste.
Wie heeft er ervaring met deze problematiek????
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.