BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzeggen abonnement bij telfort

Bijdrage door gebruiker
11-03-2019
6 reacties

Hallo,


Ik wil mijn mobiel Telfort abonnement opzeggen maar dat lukt me maar niet!

Heb via het formulier op de website opgezegd tot 4 keer toe maar krijg geen reactie ook geen bevestigingsmail. Dit duurt nu al 1,5 jaar zo, heb ook 2 a 3 keer gebeld en ze zouden het in orde maken…niet dus! Er wordt wel elke maand een kleine 7 euro afgeschreven nu is dat niet zo veel maar het klopt gewoon niet en ben hier behoorlijk boos over. Kan ik de automatische incasso stopzetten of krijg ik dan gedonder??. Of moet ik het nog een keer schriftelijk opzeggen. Wie kan mij advies geven.

Mvg,

Johan

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.