Beste lezers.. na 6jaar trouwe dienst mocht ik een nieuw toestel uitzoeken bij hi.. na lang onderhanden ben ik tot een besluit gekomen voor een nokia. Ik had met de telefoon verkoper afgesproken dat waneer ik het toestel niks vond ik deze kostenloos mocht terug sturen en een nieuwe mocht uitzoeken. Ik vond inderdaad het toestel wat ik kreeg niet bij mij passen en heb deze terug gestuurd. Ik bel daarna meteen weer op om te onderhandellen over een nieuw toestel. Ik krijg te horen belt u over 5 dagen eens terug dan is alles afgehandelt en kunnen we verder zaken doen. Vandaag 12/12/11 5dagen na 2e gesprek krijg ik te horen nee meneer we zijn er nog niet aan toe gekomen belt u over 10 dagen nog eens terug. Toevallig vandaag 12/12/11 gaat mijn gebruikkelijke telefoon kapot maar zie ik hier een kleine componsatie van hi? nee hoor het is gewoon mijn probleem dus ik moet het maar uitzoeken.. Ik zag dat er een hele hoop klachten zijn over HI en hoop dan ook zeer dat bij dit bedrijf een onderzoek word ingesteld over de gang van zaken want ik ben nu genoodzaakt extra kosten te maken voor hun fouten! Vriendelijke groet Hofland