BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oplichters Tele2 data verbruik

Bijdrage door gebruiker
14-10-2013
6 reacties
Ik heb ook problemen met Tele2.

Ik heb sinds Juli j.l. een Smartmix abonnement afgesloten voor 2 jaar met de Sony Experia Z.
Leuke aanbieding...300 min onbeperkt sms en 500 mb internet ivm Wifi thuis en op school voor aktieprijs voor nog geen 29.74 per maand plus BTW 21% van €6.28 kom je rond de €35,- was niet gek.
Ook iid de eerste maand geen last van hoge rekening en...daarna kreeg ik een rekening van €150.99 euro! ik zou dus ineens +236% boven mijn internet bundel zitten...vond ik al erg vreemd, maar de rekening is betaald. Op 20,21 en 22 september was ik een weekend bij een vriendin voor haar babyshower die ik had georganiseerd waar er wifi thuis is en ik op zat en je kan begrijpen geen tijd voor mijn telefoon heb. Toch beweert Tele2 dat ik 21 en 22 September zoveel MB's heb verbruikt dat het bedrag boven de €400,- zit terwijl zij mij op 22 September hadden afgesloten. Ik heb gebeld met het gratis klantenservice nummer maar daar wordt je weer doodleuk doorgestuurd naar de site, de virtuele chats gehad waar overal dezelfde antwoorden op komen en niets inhoudelijk wordt behandeld en ook de klantenservice gebeld en mij aangaven dat ik dus op die dagen zoveel had verbruikt. Waar ik de vraag had hoe dit kan en werdt uitgelegd dat er een limiet van €250,- geldt...hoe kan ik dan het dubbele hebben? Tot die tijd ben ik dus afgesloten! Ze hebben het laten uitzoeken bij de financieele afdeling en die willen je zelfs uitmaken dat je dom bent! Ze vertellen je dat ze het hebben bekeken en ik zou het dus echt verbruikt hebben...waarna ze je voor dombo uitmaken want ja misschien dacht u dat u op wifi zat maar daadwerkelijk op 3g dus alsof je zo achtelijk als een achterwerk van een varken bent! De laatste rekening die ik heb betaald zou goed genoeg zijn om mij weer aan te sluiten vanaf de nieuwe maand wat dan morgen in gaat en nu wordt verteld dat ik pas aangesloten word als ik mijn bedrag van ruim €500,- heb betaald.
ik sluit mijn apps altijd gelijk af om dit te voorkomen en zet mijn 3g altijd uit wanneer het niet nodig is.Wifi gebruik ik thuis...ik wil hier graag meer antwoorden op. Specificatie geven ze niet...wat moet ik hiermee? want moet wel elke maand mijn abonnementsgeld betalen maar kan er geen gebruik van maken....HELP!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.