BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oplader dell defect onder garantie

Bijdrage door gebruiker
12-05-2011
5 reacties
Afgelopen september heb ik een Dell laptop kado gekregen. Sinds een paar weken werkt de oplader niet meer goed. Als de stekker in het stopcontact gaat dan gebeurt er niets en af en toe, als ik geluk heb, hoor ik een hoop gekraak binnenin de adapter, gaat het groene ledje op de adapter branden en werkt alles weer. Lijkt mij kortsluiting binnenin de adapter. Dell gebeld en na 35 minuten met de helpdesk, 12 keren in de wacht en talloze vragen kreeg ik eindelijk de opmerking: "dan is ie waarschijnlijk kapot, u kunt een nieuwe kopen in de online Dell-shop". Ik gaf hierop aan dat het garantie is omdat Dell garandeert dat alle Dell-producten 12 maanden vrij moeten zijn van gebreken. Ik ging toen weer in de wacht en na 5 minuten probeerden ze eerst nog om de schuld bij mijzelf te leggen en toen ik uitlegde dat zoiets bij dit mankement niet bestaat werd ik doorverbonden naar een andere afdeling waar ze het verder zouden oplossen. Na 65 minuten kwam ik erachter dat ik was doorverbonden naar de leverancier van de virusscanner, stond ik dus nog steeds met lege handen en werd de verbinding verbroken. Ondertussen was het bijna 5 uur in de middag en dan krijg je ze niet meer opnieuw te pakken. Een mail gestuurd met bovenstaande. Er zal na 1 werkdag gereageerd worden maar ik heb nog steeds niets gehoord.
Wat nu te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.