Na jarenlang een mobiel abonnement gehad te hebben via mijn werkgever wil ik nu, omdat ik met pre-pensioen ben gegaan, een abonnement op mijn eigen naam aanvragen. Tot mijn verbazing wordt ik door KPN geweigerd omdat ik een vordering open zou hebben staan bij Vodafone. Om een heel lang verhaal kort te maken. (Veel bellen, in de wacht staan en schrijven) ben ik erachter hoe het zit. De stichting Preventel registreerd op naam en geboortedatum (volgens Vodafone). Bij Vodafone is inmiddels onderkend dat niet ik maar iemand anders met dezelfde achternaam en geboortedatum een openstaande vordering heeft.(niet met hetzelfde geslacht maar dat wordt niet geregistreerd bij Preventel. Ik kan onder verwijzing naar dit feit bij Vodafone een abonnement krijgen maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil mijn onterechte registratie bij Preventel weg hebben. Niets aan te doen volgens Vodafone. Gewoon helaas als je Janssen of ik mijn geval de Vries heet. De kans is groot dat er iemand in Nederland rond loopt met dezelfde geboortedatum. Volkomen onterecht sta je zo als wanbetaler in een systeem geregistreerd. Iemand suggesties hoe ik van deze belachelijke situatie verlost kan worden??