13 Nov online internet 20Mb en telefonie besteld. Zou gratis veiligheidspakket bijzitten maar ik wilde geen pakket dus NIET aangevinkt. 1 dec word er vrolijk 4,13 voor een niet besteld en GRATIS veiligheidspakket afgeschreven,
gebeld a 15 cent .minuut, zou teruggestort worden
1 jan vrolijk weerr 4.13 voor een veiligheidspakket afgerschreven, weer gebeld a 15 cent per minuut , zou verrekend worden,
13 jan moet boete betalen wegens het te laat opzeggen KPN lijn ?? o... Online zou dat opzeggen 13 november aangevraagd dus tijd zat om telefoon op te zeggen. weer bellen a 15 cent per minuut. Weer eeb sujjel die niets kan doen aan de lijn die zegt dat dubbele abo kosten kunnen voorkomen. Het idee dat zij tye laat opzegden en ik dat NIET mocht doen kon deze hersendode klantenservice medewerker niet begrijpen.
Heb veel zijn om gewoon naar advocaat te gaan en de KPN boete terug te vorderen , Als het goed is zijn alle kosten die ik maak dan voor online.nl of klopt dat niet ?