BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Online traag

Bijdrage door gebruiker
01-09-2009
17 reacties

Beste allemaal,

Ik heb sinds een paar maand ADSL van Online, nu was dat prima(20 mbit beloofd, haalde 15). Maar sinds een paar week haal ik maar 4 mbit. Ik heb nu een week geleden naar ze gemaild, geen reactie. Gebeld, kreeg een persoon aan de lijn die alleen zij dat er "ineens" veel roest in de kabels zou zitten. Dat laatste is natuurlijk onzin. Dus heb nu weer een mail gestuurd.

Mijn vraag is nu watvolgens jullie debeste stappen zijn om zo snel mogelijk weer snel internet te krijgen: de overeenkomst opzeggen en een nieuwe provider regelen of op de een of andere manier online nog proberen te bereiken?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.