Dag,
Ik heb bij Alternate een maand geleden een grafische kaart besteld voor het bedrag van € 444,-. Deze kaart is netjes geleverd en werk prima. Maar na een week besloot ik weer op de website te kijken en kwam ik er achter dat de kaart nog maar € 344,- kost.
Ik heb het bedrijf gebeld om te vragen wat hier de regeling in is en of er een tegemoetkoming kan komen van bijvoorbeeld 50 euro. Dit was niet mogelijk want ze werken met dag prijzen (en proberen daarnaast zo slecht mogelijk aan hun klantvriendelijkheid te werken). Toen vroeg ik aan de beste klantenservice meneer of ik de kaart dan niet terug kan sturen want het viel ten slotte nog binnen de twee weken aanschafprijs. Dit was mogelijk en zo kon ik mijn geld terug krijgen en opnieuw de nieuwe kaart kopen voor het lagere bedrag.
Omdat ik helaas de kaart echt nodig heb heb ik hier geen gebruik van gemaakt maar wat is normaal de manier van werken? Ik voel me toch wel lichtelijk opgelicht en vindt het erg vreemd dat zo'n groot bedrijf zicht op deze manier opstelt tegen over zijn klanten.
Al met al niet meer bestellen bij Alternate.