BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ongehoord asociale klantenservice Typhone.nl

Bijdrage door gebruiker
21-11-2016
8 reacties

Denk je hier een mooi nieuw mobiel te kopen na 4 jaar met hetzelfde antiekje te hebben gelopen? Zodra ze je geld binnen hebben sta je in de koud en het kan ze geen reet schelen.

Ik wacht al twee en een half maand op antwoorden.
Als ze er niet uitkomen gooien ze zonder pardon de haak er op. Ook niet 1x maar herhaaldelijk.
Als ze zeggen dat ze nog contact met je opnemen, doen ze dat ook niet. Na een uur bellen ze niet terug, 2 werkdagen later bellen ze niet terug, op je emails reageren ze niet, komende week hoor je ook niks van ze
Als je ze denkt te vragen naar een leidinggevende, dan blijken die kennelijk niet "getraind om met klanten te praten" te zijn; een vaardigheid waar nog nog niet eens een basisschooldiploma voor nodig is, me dunkt.
Het enige wat ze kennelijk kunnen doen is je doorverwijzen naar "de betreffende afdeling", waar je eveneens geen gehoor krijgt, aannemende dat er een dergelijke doorverwijzing plaats vindt. Waarom dan nog een klantenservice hebben??
Zelfs overgaan tot het indienen van een klacht heeft geen zin.

De hele ervaring van je nieuwe mobiel is gelijk besmeurd en er kennelijk niks wat er aan gedaan kan worden. Had ik dit maar geweten. Mijn nieuwe Samsung S7 vertoond namelijk ook al enige kuren. Maar kan ik er nu nog vanuit gaan dat mijn mobiel netjes wordt onderzocht en gerepareerd? Wat zijn mijn rechten? Hoe kan ik ze er aan houden dat ze netjes mijn mobiel vervangen??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.