BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ondersteuning van MEDION computers

Bijdrage door gebruiker
22-01-2018
5 reacties
Laptop/Tablet Medion E3214 gekocht (sept 2017 ALDI). Na 4 maanden zit er een barst in het scherm (niet in het gl;as, maar daaronder , je kunt het ook niet voelen op het glas). MEDION geeft als antwoord op mijn vraag om ondersteuning/garantie dat ik bruut geweld heb gebruikt en 'dat valt niet onder de garantie'. Ook werkt het aanraakscherm niet meer (tabletmodus) en flikkert het scherm regelmatig zonder dat ik iets kan doen. Nu staat de computer op mijn bureau er is helemaal niets mee gebeurd dus vraag ik MEDION waar hun conclusie is op gebaseerd. Hun steeds opnieuw herhaalde antwoord is .. bruut geweld. Mijn vraag om fysiek naar de computer te kijken wordt wederom afgewezen met .. bruut geweld ..
Heeft iemand ervaring met MEDION support en misschien een tip hoe nu verder ..
Dank Harrie
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.