BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

onbeperkt bellen

Bijdrage door gebruiker
06-12-2007
7 reacties

ik ben al lang op internet. eerst via modem later adsl en nu sinds ruim 1 1/2 jaar internet plus bellen.ik betaal voor onbeperkt bellen via hetnet,maar ik moet toch betalen voor het lokaal bellen!hetnet kan het niet goed krijgen. ik heb al 30 mailtjes verstuurd ,ook gebeld naar dat dure nummer etc etc.ik heb hetnet gevraagd het abonnement maar te beëindigen.tot heden reageren ze daar niet op.waarschijnlijk weet ik waar de fout zit. nl in het 084 nummer.hetnet geeft altijd een 084 bij het abonnement.dit nummer kan ik niet vinden in mijn experiabox ,maar hetnet heeft het wel aangemaakt zeggen ze.in elk geval heb ik vanaf februari 2007 betaald (soms 2x10) voor onbeperkt bellen en betaald voor bellen (locaal) soms wordt er 2x10 per maand afgehouden,voor het vaste nummer en 084 nummer!wat ik niet heb. zi j hebben dat weer terug gestort incl belkosten naar het 0900 nummer. wat moet ik er mee aan!als ik daadwerkelijk opzeg .houden ze me aan het contract! daar is ook iets mee. nl het zou aflopen op 11 augustus j.l maar op mijn gegevens staat 11 september! dus volgend jaar weer een maand langer. ook staat bij abonnement prijs € 24,95 terwijl het € 34,95 kost!wie het weet mag het zeggen, hetnet komt er niet uit!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.