BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Odido black friday

Bijdrage door gebruiker
12-12-2023
3 reacties
Afbeelding bij deze post - Odido black friday
Beste mensen,

op zondag 26 november heb ik gebruik gemaakt van de Black Friday actie van Odido. Een samsung S23, (en nog andere toestellen) icm een Samsung smartwatch 6 als cadeau. De thuiskopie betaling ging moeizaam, maar is gelukt. Staat gewoon bij mijn afschriften samen met het bestelnummer. Daags erna kreeg ik een e-mail dat de betaling nog niet gedaan was. Weer het betaal linkje aangeklikt maar nu staat er dat er probleem is opgetreden en dat er aan gewerkt wordt. Ik begin me dus al ongerust te maken. Er wordt ook geen vervolgafspraak gemaakt. Dus maar bellen met de klantenservice. Die stellen mij gerust. De telefoon moet nog van de plank gehaald worden en dan is het imei nummer bekend en wordt de telefoon gewoon geleverd. Weer 2 dagen gewacht, geen vordering in de bestelling. Dus gaan we weer bellen. Nu zegt de klantenservice, PostNL zal het druk hebben en kan even duren. Ik ben er nog steeds niet gerust om. We gaan maar eens chatten. Hie kom ik verder mee. Men ziet dat de betaling nog niet gedaan is (wel gedaan, staat op mijn afschriften), men moet het nakijken bij de financiële administratie. Betalingskenmerk aangeleverd, bestelnummer heb ik al 3 x aangeleverd.
Het automatische proces is niet te stoppen!!! Zondags erna, laatste herinnering (het is al betaald) en als ik de link klik is er een technisch probleem. Ik kan niet betalen!!!! Dus wordt mijn bestelling geannuleerd. Geen telefoon en geen smartwatch.

Ik denk dat er meer mensen hier ervaring mee hebben, op die bewuste zondag 26 november (of andere dagen). Die hint gaf een medewerker Odido mij. Dus kom graag in contact met deze gedupeerden. Ik laat niet los, ik hoop jullie ook niet. Oh ja, Odido mag natuurlijk ook reageren.
Met vriendelijke groet, Peter van Oijen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.