BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nummerbehoud Hollandsnieuwe

Bijdrage door gebruiker
24-07-2015
4 reacties
20 juni vroeg ik een sim-only abonnement aan. De week daarop ontving ik via de post mijn nieuwe simkaart. Ik heb direct nummerbehoud aangevraagd wie de website. Daarop volgden eerst de ontvangstbevestiging mail en daarna de goedkeuringsmail. In de laatste mail stond dat de overzet van de mail op 10 juli zou gebeuren. Op 10 juli vroeg ik mezelf af hoe ik eigenlijk zou weten dat het nummer was overgezet. Ik besloot op mijn persoonlijke pagina van Hollandsnieuwe te kijken. Daarop stond dat mijn nummerbehoud aanvraag geannuleerd was. Ik heb via de mail, telefonisch en via Facebook contact gehad met Hollandsnieuwe en gevraagd wanneer het dan zou gebeuren. Alle drie zeiden ze wat anders. Dus ik weet het niet meer en ondertussen betaal ik gewoon nog mijn oude, duurdere abonnement door bij mijn ''oude'' provider.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.