BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

nummerbehoud

Bijdrage door gebruiker
07-04-2013
5 reacties
Bij een HollandsNieuwe-abonnement heb ik een telefoonnummer waarmee ik niet gebeld kan worden door KPNklanten. Na een half jaar (!)bellen en mailen van mijn kant is Hollands Nieuwe er achter dat dit aan KPN ligt. Het zelfde nummer was nl. eerst bij HEMA/KPN in gebruik en is over gezet met nummerbehoud naar Hollands Nieuwe.
Probleem: HEMA wil mij niet helpen omdat ze zeggen dat zij het nummer juist hebben over gezet en leggen de verantwoordelijkheid bij Hollands Nieuwe. Hollands Nieuwe wil met niet helpen omdat ze zeggen dat het de schuld is van HEMA/KPN. Een nieuw nummer willen ze me ook niet geven. HN geeft als enigste optie dat ik nog een ander nummer bij een andere provider koop, dat dan vervolgens weer kan worden om gezet naar mijn huidige HNabonnement in de hoop dat het dan wel goed gaat. Ik weet niet meer welke stap ik moet nemen om hier uit te komen - vind dat ik niet nog een nieuw nummer bij hoef te kopen. Wie weet bij wie ik voor een oplossing aan kan kloppen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.