BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Notebook voor de 4e keer kapot. Dixons wilt hem opnieuw laten opsturen

Bijdrage door gebruiker
25-06-2009
9 reacties

Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn acer notebook gekocht bij de Dixons in Doetinchem. Deze notebook heeft mij 1000euro+ gekost, wat ik er veel geld vind( helemaal voor een student ) Na 3 maanden begon hij erg snel warm te worden en ging het beeld/geluid stotteren en viel hij na verloop van tijd uit. Na een maand reparatie heb ik hem weer terug gekregen ( zonder dat er veel aan gerepareerd was ). Ongeveer 2 maanden later kreeg ik dezelfde problemen en is hij weer een maand weg geweest voor reparatie! Weer 2 maanden later hetzelfde probleem..weer een maand reparatie..ze hebben toen de koelvloeistof vervangen! Nu ik weer 3 maanden verder ben, en mijn notebook weer dezelfde kuren heeft heb ik er helemaal genoeg van. Ik ben vanochtend naar de Dixons geweest waar een medewerker mij vertelde dat ze hem nog een 4e keer konden opsturen of dat ik gewoon pech had?!Ik wil hem geen vierde keer opsturen. Een medewerker heeft mij ook verteld dat ik na 3 keer opsturen een andere oplossing krijg. Welke nu dus niet wordt gegeven.Wat moet ik nu doen? en wat zijn mijn rechten? Ik heb ook nog een aanvullende verzekering lopen via dixons!Groeten,Nick

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.