BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Norton blijft bezig over automatisch verlengen maar geeft geen prijsopgave!

Bijdrage door gebruiker
31-03-2021
230 keer bekeken
9 reacties
Hallo,
ik heb nu bijna een jaar de computer beveiliging van Norton dus ik moet gaan oordelen of ik bij hun blijf of overstap naar een andere aanbieder.
Ik heb hun al diverse malen via de mail gevraagd wat een volgend jaar zou gaan kosten? Ik krijg daar steeds geen antwoord op en de telefoonnummers in Utrecht en Amsterdam van hun klantenservice zijn niet actief en schrijf je een reactie krijg je steeds ERROR als je deze wilt verzenden naar hun? Het enige dat je krijgt is dat ze automatisch gaan verlengen, iets waar ik nooit voor getekend heb en waar men het bij het afsluiten vorig nooit over gehad heeft! Weet eimand hoe ik hen wel te pakken krijg en hoe ik onder die automatische verlenging uitkom?
Graag jullie hulp en/ of advies,Alvast vriendelijk bedankt!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.