BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nieuw abonnement op onjuiste gronden, kan ik dat annuleren?

Bijdrage door gebruiker
03-08-2016
8 reacties
Ik ben overgegaan bij mijn "alles in één pakket" van KPN naar Telfort. Er is mij voorgehouden, dat alles hetzelfde zou blijven, met uitzondering van de abonnementskosten voor mij. Die zou substantieel lager zijn!
Voor alle zekerheid heb ik, vlak voor het ingaan van de verandering de vraag gesteld bij Telfort : "Het abonnement betreft toch een abonnement voor glasvezel, omdat ik tot dan ook glasvezel had bij de KPN en alles toch hetzelfde zou blijven?"
Nee, werd geantwoord (door medewerker Johan), maar geen probleem, ik moest het wel abonnement opzeggen en een nieuw pakket voor glasvezel bij Telfort afsluiten. Het koste wel iets meer! Dat heb ik toen gedaan, het gewone abonnement opgezegd en een glasvezel abonnement afgesloten!
Enige tijd daarna werd ik weer door Johan gebeld, dat het toch niet kon doorgaan, omdat glasvezel op mijn adres niet mogelijk was voor Telfort.
Ik heb toen gezegd, dat het eerder afgesloten abonnement door mij is opgezegd, omdat bij is voorgespiegeld was dat alles bij het oude zou blijven (dus ook glasvezel) en Telfort daar niet aan kon voldoen!
Telfort zegt nu, dat ik er niet vanaf kan en er één jaar aan vastzit! Ik ben het daar niet mee eens! Wat moet ik doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.