BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nieuw abonnement met telefoon Vodafone

Bijdrage door gebruiker
29-12-2020
7 reacties

Hallo allemaal,

Enige tijd geleden (31 okt) heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone met een nieuwe telefoon. Dit heb ik telefonisch gedaan. In dit gesprek hebben we een leveringsdatum afgesproken van maximaal 3 week. Dit heb ik drie keer aangegeven in het gesprek en is me gegarandeerd dat dit geen probleem was en dat met zekerheid dan geleverd zou worden. Na 3 week toch maar weer contact op genomen met Vodafone in dit gesprek werd ik door iedereen vriendelijk geholpen maar antwoorden waren er niet. Geen idee wanneer er geleverd werd, het lag aan Apple en zeker niet aan Vodafone. Dat ik maar een klacht moest indienen. Dit heb ik gedaan en die zal met 10 werkdagen behandeld en afgewerkt zijn. Ondertussen 2 klachten, verder 5 telefoontjes en ook twee maand verder. En alsnog is er geen zicht op levering. Wat kan ik hier mee? Hoe nu verder? Is een contract afsluiten onder valse voorwendselen, dit is toch strafbaar?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.