BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Niet functionerende Samsung Galaxy S2 (bijna 4 maanden in bezit)

Bijdrage door gebruiker
21-11-2011
1 reactie
Vanaf 28 juli jl. heb ik via T-Mobile mijn contract wederom (min 5 jaar klant) verlengd met 2 jaar. Hierbij heb ik gekozen voor de Samsung Galaxy S2.

Vanaf de dag dat ik dit toestel in gebruik had genomen twijfelde ik eerst nog aan het bereik van T-Mobile. Wanneer ik mijn sim-kaart overplaatste in mijn BlackBerry (bold) was er totaal geen probleem met het bereik van dit netwerk. Ook een nieuwe sim-kaart was niet de oplossing.

Ik ben toen binnen de garantie termijn terug gegaan naar een T-Mobile winkel en daar mijn klacht gemeld. Nadat mijn telefoon ter reparatie was aangeboden was het probleem nog steeds niet verholpen, nog sterker, er was een probleem bijgekomen. De telefoon gaf diverse foutmeldingen (kon geen foto's opslaan, bestanden werden automatisch gewist en liep telkens vast).

Nadat ik met mijn toestel voor de 3e keer terug ben gegaan naar T-Mobile, kreeg ik op aandringen de keus om te kiezen voor een gereviseerd toestel. (dat kan dan wel??) Toen werd ik pas echt boos, hoe durven ze dit aan te bieden!! Ik had toen 3 maanden dit toestel in mijn bezit en er nog geen minuut fatsoenlijk gebruik van kunnen maken. En wat heeft T-Mobile mij te bieden...een gebruikt toestel, hoe durven ze! Dit heb ik niet geaccepteerd, stuur hem dan maar weer op naar de "reparatieservice".

Nog even terugkomend op een gereviseerd toestel:
Dit is hetzelfde wanneer ik een nieuwe auto aanschaf. Hier blijken storingen aanwezig te zijn welke niet zijn op te lossen. Vervolgens zou de dealer me een gebruikte auto aanbieden met 20.000km op de teller, en me dan vervolgens verbaast aankijken wanneer ik deze opnieuw gepoetste auto niet accepteer??

Nadat ik deze week (week46) mijn Samsung Galaxy S2 voor de 3de keer terug kreeg van de "reparatieservice" blijkt het toestel nog steeds niet te functioneren!!

Mijn abonnement kost me iedere maand €52,50 , een bedrag wat voornamelijk bestaat uit aflossing van mijn mobiel. (nieuwprijs toestel €570,-) T-Mobile presteert het mij een dienst te leveren, waar ik door een fout van hen geen eens gebruik van kan maken.

Ik ben nu echt zo kwaad en teleurgesteld in de service van T-Mobile, vandaar dat ik via dit medium mijn ontevredenheid wil uiten.

GRATIS TIP voor T-Mobile: lees het boek "Klanten zijn eigenlijk net mensen" van Jos Burgers.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.