Ik heb na mijn verhuizing een andere provider genomen voor mijn tv / mobiele telefoon etc. Ik ben van Ziggo naar KPN gegaan. Ik betaalde netflix via Ziggo. Ziggo heeft dit netjes opgezegd. Ik mijn abonnement bij KPN heb ik aangegeven dat ik ook netflix wil hebben via KPN.
Ik heb een rekening gekregen van netflix voor hun diensten. Ik dacht dat is misschien even scheef gegaan bij KPN. Echter hier ten goede trouw geen aandacht meer aan geschonken.
Ik heb gebeld met Netflix en vroeg aan mij of ik een activatiemail heb ontvangen en deze heb geactiveerd. Deze hebben ze niet ontvangen en dit is ook bevestigt door KPN dat deze nooit verzonden is.
Deze is echter nooit verzonden naar mij. Ik heb dus nooit KPN "gemachtigd"om de betalingsverplichting over te nemen van mij.
Dit komt hier op neer dat ik maandelijks geld betaal die KPN niet afdraagt aan Netflix.
Na gebeld te hebben met KPN zegt men dat ik me moest melden dat er iets niet goed gaat met de administratie.
Men wil nu 6 maanden terug betalen, maar heeft 15 maanden lang geen abonnementsgeld afgedragen aan Netflix die wel geincasseerd zijn door hen.
Dit is gewoon administratieve diefstal. Nu komt het er uiteindelijk op neer dat men mij de schuld geeft dat ze geen activatiemail hebben gestuurd.
Dit is toch gewoon een omgekeerde wereld.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.