ik heb sinds een tijdje alles in 1 interactief van ziggo.
hiervoor had ik internet en telefonie van tele2.
aangezien ik het internet van tele2 langzaam vond en ze niet de gewenste snelheid konden leveren ben ik eens rond gaan kijken naar een andere provider. hierdoor kwam ik uit bij ziggo.
ze vertelde me de voordelen van alles in 1 (interactief) en dat je: "overal draadloos internet hebt" volgens het vrouwtje aan de telefoon tenminste.
dit heb ik toen besteld.
ik ben nu 3 maand verder en ik heb NERGENS in huis draadloos internet, zelfs niet als ik mijn laptop of telefoon naast de router leg.
ik heb online gekeken waar het aan kon liggen (instellingen of dergelijke) maar helaas zonder succes. daarop ben ik gaan bellen met klanten service die je vanaf de huistelefoon gratis kan bereiken. deze konden mij niet helpen en ik moest een nummer bellen die 0.65 cent per minuut kost!
ik heb ruim 16 minuten met ze aan de lijn gehangen om me te laten vertellen dat er te veel verbindingen in mijn buurt zijn en dat mijn eenigste keus was de laptop bekabeld te laten (telefoons of dergelijke kan ik dus niet via wifi gebruiken)
wat mij bevreemd is dat ze er wel mee reclameren (altijd overal draadloosinternet in huis) maar dat ik dit niet kan. ze schuiven dus in feite hun probleem op naar mij.
nu zal ik vast niet de eenigste zijn, maar moet ik hiermee akkoord gaan? ik had echt verwacht dat ik in huis wifi zou hebben. abbonement opzeggen vind ik te kort door de bocht. ook las ik nergens dat als er meer internet verbindingen waren in mijn buurt, ik geen wifi zou hebben.
wat kan ik eventueel doen?
d. dessenes