BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

navigatie

Bijdrage door gebruiker
06-06-2009
19 reacties

Ik heb een navigatie gekocht bij de media markt, van het merk: navigon. Ik wilde deze gebruiken, en toen ik hem in de houder wilde klikken, brak hierbij het schermpje. Terwijl ik niet op het scherm drukte en ik de navigatie volgens de juiste manier in de houder deed. Ik ben hiermee teruggegaan naar de media markt. Daar werd mij verteld dat het "weggegooid geld" was en ik geen nieuwe kreeg, de oorzaak was volgens hen waarschijnlijk "onkundig gebruik". Hier moest ik het mee doen, ze zeiden er ook bij dat ik het via de fabrikant moest regelen. Ze zouden het voor me op kunnen sturen, maar hiervoor moesten zij 40 euro in rekening brengen. En als de fabrikant zou zeggen dat het geen fabrikagefout is, ben ik ook dat geld nog eens kwijt. Tevens kreeg ik het advies om het te verhalen op onze WA verzekering. Dit is niet mogelijk omdat ik een "inwonend gezinslid" ben. ...Klopt dit wel? En welke stappen kan ik hiervoor ondernemen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.