BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

MyCom laptop kapot binnen 4 maanden

Bijdrage door gebruiker
05-01-2014
9 reacties
Eind augustus heb ik een notebook van ASUS gekocht bij MyCom. Nu wil het zijn dat deze laptop al de hele tijd kuren vertoonde (het internet viel vaak uit, wanneer ik met mijn muis over het wifi teken ging ging hij opeens weer laden, ik hoefde het niet eens aan te tikken), soms deed mijn mousepad het niet en hij viel soms zomaar uit. Ik ben op 3 januari teruggegaan naar de winkel met mijn klachten. Ze zeiden dat hij het nu 'goed' deed en ik dus een foto of filmpje moest maken wanneer hij het weer niet deed. Thuis aangekomen ging ik met Word aan de slag, en ongeveer twee uur later liep hij helemaal vast. Ik heb hier een filmpje van gemaakt met het plan om dit aan de winkel te laten zien. Enig moment later kreeg ik het welbekende 'blauwe scherm' en crashte mijn laptop helemaal. Hij wou niet meer aan en de hardeschijf kon alleen nog maar tikken. Op 4 januari ben ik teruggegaan naar de winkel, waar ze zeiden dat ze hem alleen op kunnen sturen voor reparatie en geen vervangend exemplaar kunnen geven of mijn geld terug kunnen geven. Ik wil een nieuwe laptop of mijn geld terug, aangezien deze laptop meer problemen vertoont dan alleen de hardeschijf. Deze gaan ze nu namelijk repareren zonder te kijken naar de andere klachten. Ook zou ik mijn laptop 7(!!!) weken kwijt zijn. Ik doe een mediaopleiding en daarom is het voor mij noodzakelijk om elke dag een laptop mee te nemen naar school. Ik heb geen geld om een tweede laptop aan te schaffen, en dit zou dus betekenen dat ik door hun onzorgvuldigheid mijn opleiding niet kan behalen. Naast alle bestanden die ik nu dus kwijt ben kan ik ook 7 weken niet meedraaien met de lessen.
Ik wil per direct óf een nieuwe (werkende!) laptop, of mijn volledig aankoopbedrag terug. Mijn laptop is nog geen 6 maanden oud, en bij de aankoop werd mij gegarandeerd dat deze zéker 4 jaar (de duur van mijn studie) meegaat.
Het is toch niet normaal om een klant 7 weken zonder laptop te laten zitten en daar geen vervangend exemplaar voor in de plaats geeft, of het aankoopbedrag terug zodat ik een nieuwe laptop aan kan schaffen?
Ik ben echt ten einde raad! Ik heb een computer nodig!

Groeten, Ife
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.