BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

My EasyJet: inlogprobleem

Bijdrage door gebruiker
11-06-2013
8 reacties
HELP!
Ik heb een vliegticket geboekt bij EasyJet met behulp van een kennis (omdat ikzelf geen creditcard had). Nu blijkt dat ik niet op hun site kan inloggen met mijn emailadres + het gekozen wachtwoord. Dat is waarschijnlijk ONJUIST ingevoerd. Maar dat betekent OOK dat ik geen bevestiging ga krijgen, niet online kan inchecken.... HELP!
Ik kan geen emailadres vinden of een contactformulier. Er is alleen een (duur) 0900 nummer met een bandje dat in meerdere talen moeilijk verstaanbaar meldt dat het druk is en dat ik beter op een ander moment kan terugbellen....
Er is geen "vliegende" haast (vlucht is in augustus)
IS er IEMAND die een tip heeft hoe ik dit kan oplossen? Toch een emailadres? Postadres Klantenservice?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.