BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Monoply van Ziggo

Bijdrage door gebruiker
14-11-2010
11 reacties
Iedereen heeft zo z'n ervaringen met Ziggo en leert er op zijn manier mee leven want er is weinig alternatief. Ik ben gestart als internet abonnee bij @home en zodra telefonie ook mogelijk was heb ik een Alles in 1 pakket genomen. bij dit abonnement kreeg ik ook €5 extra korting op telefonie gedeelte dus betaalde ik €34.90 + los nog €10 voor antenne. Na de overgang Naar Ziggo kreeg ik eerst problemen met mijn router waarbij Ziggo me als antwoord gaf dat ik maar een andere moest kopen. Ik heb het opgelost met een tijdklok die mijn router iedere nacht nu even uitzet en daardoor gewoon blijft functioneren. Nu kreeg ik verige mnd een brief van Ziggo waarin stond dat mijn abonnement van losse onderdelen ??? ging verdwijnen en ik een alles in 1 pakket zou krijgen wat aansloot bij mijn huidige wensen. Echter mijn € 5 korting was dan wel weg. Toen ik aangaf wat ik dan ging betalen als ik telefonie op zou zeggen, bleek dat ook het antenne geld wat reeds een tijdje ook in het abonnement is opgenomen, ineens van 11.95 naar 16.95 gaat. Dus hoe dan ook in de nieuwe situatie ga ik altijd minimaal €5 meer betalen voor hetzelfde. Als ik vraag hoe het kan dan mijn alles in 1 van @home ineens 3 losse abonnementen zijn van Ziggo, kan niemand daar antwoord op geven en wordt er alleen maar gesproken over hetgeen wat vanaf januari nog maar mogelijk is. Doordat we in onze regio weinig alternatief hebben heeft Ziggo hier mooi gebruik van gemaakt om sommige onderdelen van abonnementen met 50% te verhogen. Ja en dat kan zo maar. KPN telefonie had vroeger ook die monopoly positie en zie wat er van over is gebleven. Dus Ziggo komt ook nog wel aan de beurt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.