BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

modem resetten

Bijdrage door gebruiker
23-04-2009
4 reacties

ik heb een vaste kabelverbinding zonder router van ziggo. enige weken geleden kreeg ik spontaan problemen met internetverbinding.na contact met de helpdesk heeft men de verbinding getest en geconcludeerd dat er geen problemen waren met het modem, de verbinding zou goed zijn.op advies van ziggo modem resetten. dit gedaan en werkte maar moet bij iedere opstart weer resetten. na aandringen toch monteur gestuurd op basis van, als het aan mijn computer ligt de kosten voor mij zouden zijn, de monteur heeft na test nieuw modem geplaatst, de verklaring van de monteur was dat het indentificatienr. van het oude modem niet meer herkend werd doordat ziggo de laatste tijd veel aan het ""sleutelen"" is geweest met de internetlverbindingen. bij het testen ging het goed maar volgende dag probleem weer hetzelfde. ziggo zal ongetwijfeld zeggen dat het niet aan het modem ligt, mijn vraag: wat kan de oorzaak zijn, kan het aan mijn computer liggen zo ja wat kan ik hieraan doen of moet ik toch weer terug naar ziggo omdat daar de oorzaak ligt.

hartelijk dank voor een goed avies

wim

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.