BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mobiphone Eindhoven

Bijdrage door gebruiker
12-02-2019
5 reacties
Op 1 oktober 2018 bracht ik mijn Macbook Pro (3,5 jaar oud en waar nooit iets mee gebeurd was) naar Mobiphone om de accu te laten vervangen. Zou na een dag klaar zijn. Echter een aantal keren achtereen werd gezegd dat de verkeerde accu was geleverd, en vervolgens dat mijn MacBook naar de moederbord reparateur moest. Op mijn vraag of die deskundig was werd zeer bevestigend geantwoord. Na een aantal pogingen bleek ook dit niet te lukken en werd mij geadviseerd naar de winkel terug te gaan waar de Macbook gekocht was (Media Markt). Na twee weken kwam het bericht dat de Macbook total loss was !! Ik ben vervolgens naar een gespecialiseerd Apple bedrijf gegaan (Start goed Computers) en daar kwam men tot dezelde conclusie. Ik kon met inruil van de restanten en bijbetaling van 1040 euro een vergelijkbare Macbook terug krijgen, en dat was geen slechte deal. Verder onderzoek door Startgoed leverde op dat Mobiphone zeer ondeskundig was omgegaan met de Macbook, chips opgeblazen,gesmolten onderdelen, amateuristisch gesoldeer etc.) Ik heb op 22 november 2018 Mobiphone schriftelijk en aangetekend aansprakelijk gesteld voor de schade van 1040 euro. Over deze kwestie is wel getelefoneerd. Men heeft dit wel als klacht genoteerd en de eigenaar van Mobiphone zou mij nog bellen. Maar men doet gewoon niets. Ik heb alle stukken beschikbaar (brief, reparatiebon, rapport Media Markt), en Startgoed heeft gezegd bereid te zijn mee te werken. Wat kan er nog gedaan worden om mijn schade van 1040 euro vergoed te krijgen ?? Bij voorbaat Dank !!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.