BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mobiel van ben

Bijdrage door gebruiker
25-03-2016
5 reacties
goededag ik heb onlangs een abbonament afgesloten bij de provider Ben en een telefonische een contract afgesloten waarvan ik er zeker van zou zijn dat ik een maandelijks bedrag voor de telefoon zou gaan betalen maar eenmaal de telefoon in huis met het contract blijkt dat ik in een keer 120 euro moet betalen voor het toestel , dus wij meteen gebeld dat het niet klopten toen werd er gezegd dat wij de telefoon maar terug moesten sturen (wat al heel raar is) en dat wij dan opnieuw een contract moesten afsluiten allemaal heel vreemd , dus wij vroegen om een retouradres maar dat kregen wij niet omdat ze het door zouden zetten naar een bedrijf die dit regeld dat bedrijf heet dynafix na meerdere malen te hebben gebeld weet dat bedrijf hier nog steeds niets van en als je Ben belt zeggen ze dat ze het bedrijf opdracht hebben gegeven dat alles opgehaald moet worden maar wij zijn nu in middels drie weken verder en ik zitnog steeds met een toestel wat ik niet kan gebruiken en klaar ligt voor retour maar dit is echt vervelend en zeer frusterend ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.