BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

mobiel kapot. Eigen schuld?

Bijdrage door gebruiker
27-03-2013
3 reacties
Ik ga altijd bij de Phone House voor onze mobiele telefoons omdat ze zogezegd een goede service zouden hebben. Nu kun je dat natuurlijk pas weten als er iets gebeurd... En ja hoor. In januari van dit jaar hebben we een Sony Ericsson Go gekocht bij de Phone House. De keuze was op dit model gevallen omdat deze wat robuuster en sterker zou zijn. Nu, in maart, laadt hij niet meer op omdat de aansluiting in de telefoon zelf los zit. Terug geweest naar de Phone House, krijgen we te horen dat dit niet in de garantie valt en we de reparatie dus zelf moeten betalen. Omdat het onze eigen schuld is. We zetten de stekker te veel onder spanning tijdens het opladen, daarom is de aansluiting los geschoten. Oh ja? Dit is telefoon nummer 5 dit wij met deze oplader via dit stopcontact opladen. De vorige telefoons zijn tussen de 3 en 4 jaar meegegaan, nooit geen problemen mee gehad. (Voor de rekenaars onder ons: er zijn meerdere telefoons bij ons in gebruik, vandaar dus nummer 5).
Er is in het verleden al wel eens iets gepost over zogenaamde "waterschade", maar heeft iemand hier ook ervaring mee of kan iemand mij nuttig advies geven.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.