Ik heb vorige week dinsdag een mobiel besteld bij de phoneshop, de volgende dag had ik deze al in huis. Ik begin met het lezen van de gebruiksaanwijzing, en probeer de telefoon op te starten. Maar dat duurde nogal lang, na lang wachten was hij toch opgestart. Hij gaf direct foutmeldingen aan.
Ik kon de telefoon verder wel gebruiken, maar na een half uur liep hij vast, en zo ging dat een paar keer door. Dus ik heb diezelfde dag de phoneshop gemaild over het probleem, en hun raadde me aan om de telefoon via de pc te updaten. Doordat de telefoon regelmatig vast liep duurde het updaten een tijdje, toen het was gelukt ging hij helemaal niet meer aan. Dus ik had weer contact opgenomen met de phoneshop en de medewerkster zei me dat ik de telefoon op moest sturen. Zo gezegd zo gedaan. Ik had erbij gezet dat ik graag mijn geld terug zou krijgen of een nieuwe mobiel. de volgende dag (vrijdag) kreeg ik een telefoontje dat de mobiel was gemaakt en dat hij maandag naar me opgestuurd zou worden. Doordat ik maandags een mailtje stuurde voor meer informatie over de zending, kreeg ik te horen dat hij helemaal niet naar mij opgestuurd zou worden maar dat hij opgestuurd was naar een extern reparatie centrum. Ik heb toen contact opgenomen met de phoneshop en daar werd me vertelt dat hij toch nog problemen had, hierop vertelde ik dat ik graag een nieuwe mobiel wilde krijgen. maar dat was niet mogelijk omdat deze plotseling niet meer in de voorraad was. Ik zou dat volgens hun kunnen checken op de site, ik heb dat direct daarna gecheckt maar op de site staat dat deze mobiel wel degelijk op voorraad is. Ik vroeg daarna of ik mijn geld zou kunnen terug krijgen omdat dit me ook alleen maar geld kost. maar dat is niet mogelijk omdat de mobiel gebruikt is. Ik zei hierop hoe kan ik er anders achter komen dat deze mobiel niet goed is zonder hem te gebruiken. Hierop had de medewerker geen antwoord. hij zei dat ik moest wachten tot hij terug komt en dat kan zeker een week duren. Het liefste zie ik mijn geld terug of een nieuwe mobiel omdat ik de phone shop en die mobiel niet meer vertrouw. Wat moet ik nu doen?