BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleiding KPN?

Bijdrage door gebruiker
08-12-2007
9 reacties

Ik kreeg vandaag een herinnering van KPN betreffende een faktuur die in mijn ogen onjuist is (nl over een periode nadat ik al was overgegaan naar prepaid), mar dit is niet het probleem.

Probleem is dat er letterlijk in de brief staat : "Voor vragen over deze herinnering kunt u contact opnemen met de klantenservice van KPN op het gratis telefoonnummer 1200."

Als je dit nummer echter belt (hetzij via 06-12001200 vanaf een vast toestel, hetzij vanaf je movbiel), blijkt dat het nummer op zich gratis is, maar dat zodra je een keuze maakt in het menu (klantenservice), je de kosten gaat betalen voor bellen naar een mobiele telefoon.

Dit lijkt mij duidelijk misleidend, aangezien de brief zegt dat je GRATIS de klantenservice kunt bereiken op 1200

Iemand hier ervaring mee/

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.