BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleidende informatie en wacht nog steeds op aansluiting bij Vodafone

Bijdrage door gebruiker
09-01-2017
8 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn al jaren klant van Vodafone maar zoals het nu gaat sinds november 2016 heeft uw organisatie het vertrouwen in uw organisatie kapot gemaakt.

Niks maar ook daadwerkelijk iets klopt er van wat er gezegt en afgesproken is.
We hebben ons in oktober op diverse plaatsen en door de telefonische klantenservice laten informeren over Vodafone thuis met de extra voordelen.

Nadat wij 3x toe hetzelfde hebben gehoord hebben wij ons thuis abonnement van tv, telefoon en internet om laten zetten naar Vodafone thuis en de mobiele sim only abonnementen van onze kinderen ook naar Vodafone want dat zou extra voordeel opleveren.

Bij ontvangen apparatuur bleek dat Vodafone thuis boven niet draadloos was terwijl wel bevestigd is in de winkel na 7x bellen hebben we zelf een ontvanger via stopcontact moeten kopen om het draadloos boven te hebben. Daar heb ik nog steeds geen bevestiging van gehad dat het bedrag zoals afgesproken terug gestort is.
Daarnaast is bevestigd dat ik alle programma's op onderandere Veronica, SBS 6, Net 5 terug kan kijken zoals wij gewent waren bij Ziggo. Niks is minder waar want je kan bijna niks terug kijken. Zelfs niet als het net 10 minuten geleden is afgelopen.

Bij het overstappen zouden de abonnementen van de kinderen per 1 december ingaan. Nu zijn wel inmiddels ander halve maand verder en is één abonnement per 5 december ingegaan en de andere loopt nog steeds via Ziggo/UPC.
Hier hebben we al wat ritten met parkeerkosten naar de winkel voor gemaakt en heel wat kostbare uren aan getelefoneerd maar tot opheden is het nog steeds niet opgelost. En jullie verschuilen jullie achter van alles maar een oplossing nee.
Ik weet niet wat bij jullie spoed is maar dat is denk ik toch niet iets wat nu al ruim ander halve maand duurt.
Ik wil dat het deze week voor vrijdag 13 januari op gelost is en dan heb ik het niet enkel over een reactie op de klacht maar ook dat onze zoon is aangesloten en dat er een compensatie komt voor dit alles. Indien het niet voor vrijdag is geregeld stappen we per direct kosteloos met alles over naar een andere organisatie. Ik zal dan binnen 4 a 6 weken weg zijn met alles en gaan na daar waar ze wel hun afspraken nakomen. Daarmee bedoel ik echt met alles; alles van thuis maar ook alle 4 de abonnementen en koop ook niks af want jullie zijn en blijven ingebreken.
Ik heb al 2 weken geleden dezelfde klacht ook bij jullie neergelegd en daarop een automatische reactie gehad dat we binnen 5 dagen een antwoord zouden krijgen maar zelfs die belofte komen jullie niet na.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.